Γυμναστική εκτός Γυμναστηρίου!
Το yellowday σου προτείνει

Αν το γυμναστήριο σου φαίνεται βαρετό, αν δεν έχεις τον χρόνο ή και τα χρήματα να το εντάξεις στην καθημερινότητά σου, αλλά παρ’ όλα αυτά αναγνωρίζεις την αξία της άσκησης, τότε εδώ θα βρεις εναλλακτικούς τρόπους να γυμναστείς ανέξοδα, ακολουθώντας τον δικό σου ρυθμό με ένα πρόγραμμα απόλυτα προσαρμοσμένο στα δικά σου γούστα! Γιατί, το σίγουρο είναι, ότι -ανεξάρτητα από τους στόχους σου- αν η άσκηση που θα επιλέξεις δεν σε διασκεδάζει ταυτόχρονα, δεν θα κρατήσει για πολύ..

Σχοινάκι

Το παιδικό παιχνίδι που κάνει θαύματα! Το σχοινάκι γυμνάζει ταυτόχρονα όλους τους μυς, συμβάλλει στην απώλεια λίπους και θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις άμεσα τη φυσική σου κατάσταση. Στα συν του: Μπορείς ανά πάσα ώρα και οπουδήποτε θελήσεις να γυμναστείς. Δεν απαιτεί πολύ χρόνο ούτε και προθέρμανση, απλώς ακολούθα τον δικό σου ρυθμό!

Κυκλική προπόνηση στο σπίτι ή στην ύπαιθρο

Ανάλογα με τη φυσική σου κατάσταση μπορείς να διαμορφώσεις ένα πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης και να το εκτελέσεις στο σπίτι σου ή σε κάποιο πάρκο (δες τα πάρκα στην Αθήνα), μόνος ή με παρέα. Τρέξιμο, σχοινάκι, κάμψεις, κοιλιακοί, καθίσματα, προβολές, σανίδα είναι μερικά από αυτά που μπορείς να εντάξεις στο πρόγραμμά σου, εκτελώντας τα χωρίς διάλειμμα μεταξύ τους και με 2-3 επαναλήψεις. Μπορείς αν θες να αγοράσεις μερικά μόνο αξεσουάρ με μικρό κόστος, όπως μία μπάλα γυμναστικής, ένα μονόζυγο, λάστιχα ή ένα step για να μπορείς να εναλλάσσεις το πρόγραμμα. 

Υπαίθρια όργανα γυμναστικής

Σε αρκετούς δήμους της χώρας υπάρχουν πάρκα με υπαίθρια όργανα γυμναστικής που είναι διαθέσιμα και δωρεάν για όλους 24 ώρες το 24ωρο. Πάνω στα όργανα υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες χρήσης, καθώς και πληροφορίες σχετικά με το ποια σημεία του σώματος γυμνάζονται με το κάθε όργανο και πόσες επαναλήψεις πρέπει να εκτελέσεις. Τα όργανα λειτουργούν μόνο με το βάρος του σώματος, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για όλους! 

Ομαδικά αθλήματα με την παρέα σου

Θυμάσαι όταν έπαιρνες τη μπάλα και έτρεχες στα γήπεδα της γειτονιάς σου; Αυτό που τότε ήταν απλώς παιχνίδι μπορεί τώρα να γίνει η πιο διασκεδαστική γυμναστική.  Ανακάλυψε τα γήπεδα που υπάρχουν στην περιοχή σου και παίξε με τους φίλους σου μπάσκετ, ποδόσφαιρο, τένις, βόλεϊ ή και beach volley! Ανεξάρτητα από τις επιδόσεις σου, το σίγουρο είναι ότι θα γυμναστείς και θα το διασκεδάσεις! Και για να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον, πάρε μέρος στα διάφορα τουρνουά για ερασιτέχνες που διοργανώνουν επίσημοι -και μη- φορείς, όλη τη διάρκεια του χρόνου! 

Περπάτημα

Θεωρείται αερόβια άσκηση, ιδιαίτερα ασφαλής και σίγουρα εύκολη στην εφαρμογή από τον καθένα. Δεν είναι απαραίτητο να βγεις επί τούτου για περπάτημα, αν θεωρείς ότι δεν έχεις τον χρόνο. Μπορείς απλώς να εκμεταλλευτείς τις καθημερινές σου υποχρεώσεις και να τις αξιοποιήσεις για να κάνεις ταυτόχρονα και τη γυμναστική σου! Άσε το αυτοκίνητο και χρησιμοποίησε τα πόδια αν η δουλειά σου είναι σχετικά κοντά ή για να πας για ψώνια ή τα παιδιά στο σχολείο. Αν πάλι χρησιμοποιείς τις συγκοινωνίες, όποτε προλαβαίνεις, κατέβα 2-3 στάσεις πριν φτάσεις στη δουλειά και συνέχισε περπατώντας! Η καλύτερη πρωινή γυμναστική! 

Τρέξιμο

Το τρέξιμο έχει φανατικούς οπαδούς και ορκισμένους εχθρούς. Οι δεύτεροι έχουν ως βασικότερο επιχείρημα ότι είναι βαρετό. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, ίσως είναι ώρα να του δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία. Πάρε μαζί τον φίλο σου, το παιδί σου ή τον σκύλο σου! Βάλε χαμηλούς στόχους για αρχή και δυνατά την αγαπημένη σου μουσική! Το τρέξιμο είναι μία κατεξοχήν αερόβια άσκηση που προσφέρει φυσική κατάσταση, αντοχή, αδυνάτισμα, γράμμωση αλλά και ψυχική ηρεμία. Μπορείς να τρέξεις οπουδήποτε: Σε κάποιο κοντινό σου στίβο, στο πάρκο, γύρω από το σπίτι σου, στο βουνό ή στην παραλία! 

Κολύμπι

Η εποχή το ευνοεί και αν το υγρό στοιχείο είναι το στοιχείο σου τότε μη χάνεις χρόνο! Αν δεν έχεις κοντά σου πισίνα ή αν το κόστος είναι μεγάλο, τότε εκμεταλλεύσου τα σαββατοκύριακα και συνδύασε την απόλαυση ενός δροσερού μπάνιου με τη γυμναστική! Είναι γνωστό ότι πρόκειται για μια από τις πιο πλήρεις και ακίνδυνες μορφές άσκησης, αφού γυμνάζει το σύνολο των μυϊκών ομάδων χωρίς να καταπονεί τις αρθρώσεις. Άσε για λίγο την ηλιοθεραπεία, διάλεξε το στυλ σου και βάλε στόχους μέσα στο νερό! Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποίησε και βατραχοπέδιλα!

Ποδήλατο

Ένας εξαιρετικός τρόπος γυμναστικής που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε όλες τις ηλικίες. Εξ ορισμού πιο ενδιαφέρον από το τρέξιμο, προσφέρει παρόμοια οφέλη και μπορείς και εδώ να επιλέξεις την κλίση του εδάφους, την ταχύτητα και την ένταση ανάλογα με το επίπεδό σου.

Αν και οι υποδομές μας δεν ενδείκνυνται για να το χρησιμοποιείς στις καθημερινές σου μετακινήσεις, εντούτοις σε πολλούς δήμους έχουν δημιουργηθεί ποδηλατόδρομοι ενώ οι διάφοροι ποδηλατικοί σύλλογοι σε όλη τη χώρα οργανώνουν τακτικά εξορμήσεις μέσα στην πόλη αλλά και στην εξοχή! Εναλλακτικά, μπορείς να δοκιμάσεις την ορεινή ποδηλασία (mountain biking) απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και το φυσικό περιβάλλον! Απαραίτητος εξοπλισμός είναι ένα κατάλληλο ποδήλατο και φυσικά το κράνος σου!

Bonus Tip: Οι καλύτερες ποδηλατικές διαδρομές στην Αθήνα

Υπάρχουν αρκετές ακόμα λύσεις για να καταφέρεις να γυμναστείς αποδοτικά, χωρίς κόστος και χωρίς να πρέπει να αφιερώσεις πολλές ώρες. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι διάθεση και συνέπεια! Και σίγουρα μία παρέα πάντα βοηθάει!   

Top