Σνακ για το Σχολείο! Εύκολα-Γρήγορα-Υγιεινά!
Το yellowday σου προτείνει

Τα σχολεία ξεκίνησαν και μαζί με αυτά και οι υποχρεώσεις, όχι μόνο των μικρών αλλά και των μεγάλων! Γιατί, όσο αυτόνομο και αν είναι ένα παιδί, η πραγματικότητα είναι ότι κάθε χρόνο στις 11 Σεπτεμβρίου που αρχίζει το σχολικό έτος, αρχίζει και ο καθημερινός αγώνας για τους γονείς. Διάβασμα για το σχολείο, δρομολόγια για τα φροντιστήρια και τις απογευματινές δραστηριότητες και- ένας ακόμα πονοκέφαλος που έρχεται να προστεθεί στην καθημερινότητα: το κολατσιό για το σχολείο. Γιατί πόσες φορές μέσα στην εβδομάδα μπορεί ένα παιδί να φάει το κλασικό τοστ με ζαμπόν/γαλοπούλα-τυρί; Και τι γίνεται όταν οι φίλοι του έρχονται στο σχολείο κάθε μέρα με μπισκότα και πατατάκια; Πώς μπορεί κανείς να ετοιμάσει εύκολα, γρήγορα και υγιεινά σνακ που να αρέσουν όμως και στα παιδιά; Σου ακούγεται αδύνατο; Κι όμως δεν είναι. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να γίνει το κολατσιό του νόστιμο, χωρίς να είναι ανθυγιεινό. Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές προτάσεις για γλυκά και αλμυρά σνακ (ναι, χρειάζονται και τα γλυκά), για να πάρεις ιδέες και να μην πονοκεφαλιάζεις κάθε πρωί!

Ξηροί Καρποί
Εύκολο σνακ που αρέσει στα παιδιά και τους δίνει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Μπορείς -ανάλογα με τα γούστα του πάντα- να αναμείξεις διάφορα είδη και να προσθέσεις αποξηραμένα φρούτα ή και δημητριακά. Θα σου φανεί πολύ χρήσιμο να έχεις έτοιμα μερικά σακουλάκια, ώστε να τα βάζεις κατευθείαν στην τσάντα του.

Φρούτα
Σίγουρα η μπανάνα είναι το πιο πρακτικό φρούτο για να πάρει ένα παιδί μαζί του στο σχολείο, αλλά δεν είναι το μόνο. Σταφύλια, ροδάκινα, βερίκοκα, αχλάδια, μανταρίνια, πορτοκάλια, φράουλες, πεπόνι, κεράσια και όποιο άλλο φρούτο του αρέσει μπορεί να το πάρει μαζί του, αρκεί να είναι πλυμένο, συσκευασμένο κατάλληλα και -αν το ίδιο το επιθυμεί- και κομμένο.

Μπάρες δημητριακών

Υγιεινές, δίνουν ενέργεια και -στα μάτια των παιδιών- ισοδυναμούν με γλυκό. Αν μάλιστα είναι σπιτικές, τότε έχεις πετύχει το απόλυτο σνακ! Στο internet μπορείς να βρεις αμέτρητες συνταγές, για να συνδυάσεις τα αγαπημένα του υλικά και να δημιουργήσεις ένα υγιεινό σνακ στο οποίο δεν θα μπορεί να αντισταθεί!

Γιαούρτι

Το γιαούρτι μπορεί να συνδυαστεί με πολλά υλικά και να δημιουργηθεί έτσι ένα πλήρες δεκατιανό. Μέλι, ξηροί καρποί, δημητριακά, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα είναι μερικές εύκολες και θρεπτικές λύσεις που αρέσουν σε πολλά παιδιά. Ακόμα κι αν δεν έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει το γιαούρτι του στο ψυγείο του σχολείου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια απλή παγοκύστη στο τσαντάκι με το φαγητό του. Εξάλλου, τα περισσότερα παιδιά τρώνε στο πρώτο διάλειμμα, οπότε -αν δεν έχει πολλή ζέστη- δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Χρησιμοποίησε ένα ειδικό δοχείο και βάλε όλα τα υλικά μέσα, ώστε να μπορεί εύκολα να το φάει, χωρίς να χρειαστεί να ανοίγει διαφορετικές συσκευασίες και να ανακατεύει υλικά.  

Τοστ, αλλά αλλιώς

Χρησιμοποίησε το ψωμί του τοστ για να φτιάξεις κάτι τελείως διαφορετικό. Φτιάξε τοστάκι με βούτυρο και μέλι, με μαρμελάδα ή και με μερέντα! Αν θέλεις να μείνεις σε αλμυρές γεύσεις, αντικατέστησε το τυρί που συνήθως του βάζεις με ένα τυρί σε κρέμα, κατίκι, μυζήθρα ή και φέτα με ντομάτα.

Σάντουιτς με διάφορα ψωμάκια

Καμιά φορά αρκεί απλώς να αλλάξεις το ψωμάκι για να έχεις ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα, τόσο στην όψη όσο και στη γεύση. Μπορείς αντί για ψωμί του τοστ να παίρνεις εναλλάξ μπαγκέτα, ψωμάκια brioche, αραβικές πιτούλες, τορτίγια, bagel κ.ά. Όσο για τη γέμιση, εμπνευστείτε παρέα με το παιδί και δημιουργήστε ξεχωριστές λιχουδιές, αφού μπορείτε να επιλέξετε από ομελέτα μέχρι σνίτσελ κοτόπουλο που περίσσεψε από την προηγούμενη!  

Σπιτικά γλυκά

Αν προλαβαίνεις, φτιάξε μέσα στο σαββατοκύριακο κάποιο κέικ ή κουλουράκια που μπορεί να πάρει μαζί του 1 – 2 φορές μέσα στην εβδομάδα. Συνδύασέ τα με φρούτα, ώστε να αποτελέσουν μαζί ένα χορταστικό κολατσιό! 

Πίτες διάφορες

Πίτσες, τυροπιτάκια ή και ένα κομμάτι πίτα που μπορεί να φτιάξεις εσύ ή η γιαγιά κάποιο βράδυ, μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν το κολατσιό της επόμενης μέρας. Μπορείς ακόμα -όταν θα έχεις χρόνο- να φτιάξεις μερικά τυροπιτάκια / ζαμπονοπιτάκια και να τα καταψύξεις, αφού τα ψήσεις. Βγάζοντάς τα από την κατάψυξη το προηγούμενο βράδυ, θα είναι τέλεια ξεπαγωμένα και πεντανόστιμα, όταν θα χτυπήσει το κουδούνι για το διάλειμμα!

Κριτσίνια με τυράκι

Κριτσίνια, κουλούρι τύπου Θεσσαλονίκης, παξιμάδια ή κρακεράκια με λίγο τυρί μπορούν επίσης να αποτελέσουν ένα απολαυστικό «παραδοσιακό» κολατσιό! Και για να γίνει ακόμα πιο πλήρες, μπορείς να το συνοδεύσεις με κομμένα λαχανικά, όπως αγγουράκια, καροτάκια ή ντοματίνια, που αρέσουν συνήθως στα παιδιά.


Και μερικά tips για εγγυημένη επιτυχία!

  • Αν ένα παιδί δεν τρώει κάτι στο σπίτι, είναι μάλλον απίθανο να το φάει στο σχολείο. Οπότε, προσάρμοσε τις παραπάνω ιδέες στα γούστα του, για να μην κάνει το κολατσιό βόλτες στο σχολείο!
  • Φρόντισε να είσαι εφοδιασμένος με ταπεράκια και σακουλάκια σε διάφορα μεγέθη, ώστε να μπορείς να συσκευάζεις το φαγητό του κάθε μέρα γρήγορα, αποφεύγοντας τα "ατυχήματα".
  • Αν στο σχολείο του παιδιού λειτουργεί κυλικείο, σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει να ψωνίσει κάτι. Μην του το αρνηθείς! Μπορείτε να ορίσετε κάποιες μέρες του μήνα που θα αγοράζει ό,τι θέλει και έτσι θα μάθει, παράλληλα, να διαχειρίζεται μόνο του ένα μικρό χαρτζιλίκι!
  • Βρες στο yellowday ακόμα περισσότερες ιδέες, για να παίρνει μαζί του κάθε μέρα και από ένα διαφορετικό κολατσιό!!! 
Top