Ο νέος χρόνος σου δίνει 365 ευκαιρίες για νέα ξεκινήματα!
Το yellowday σου προτείνει

«Πάει ο παλιός ο χρόνος ας…» αλλάξουμε παιδιά! Ναι, ναι «να αλλάξουμε», καλά διάβασες! Γιατί η νέα χρονιά είναι αφορμή για νέα ξεκινήματα και για αποφάσεις που αλλάζουν και βελτιώνουν τη ζωή μας! Άσε πίσω στο 2018 όχι μόνο όσα σε στεναχώρησαν αλλά και όσα καιρό τώρα σε προβληματίζουν και θολώνουν τη λάμψη σου! Τσιγάρο, κακές διατροφικές συνήθειες, πολλές ώρες σε μία οθόνη, είναι μόνο μερικές από τις καθημερινές μας συνήθειες που μας κάνουν κακό τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Αν όχι τώρα, τότε πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για να κόψεις αυτά που σε χαλάνε, να θέσεις νέους στόχους και να πατήσεις το “Restart”; Μην ξεχνάς πως κάθε νέα χρονιά αναλογεί σε 365 ευκαιρίες για νέα ξεκινήματα και αλλαγές που θα κάνουν τη ζωή σου ακόμα καλύτερη! Ξεκίνα, λοιπόν το 2019 με άλλον αέρα, με αέρα αλλαγής! Εμείς συγκεντρώσαμε και σου προτείνουμε 9 life changing στόχοι που σίγουρα θα κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητά σου! Βρες αυτήν που ταιριάζει στα δικά σου δεδομένα και… καλή χρονιά!

Life changing στόχος No 1: Βγάλε τις «βρωμιές» από τη ζωή σου!

Μετά τις κραιπάλες των γιορτών είναι η ιδανική στιγμή να κάνεις αυτό που τόσο καιρό αναβάλεις: να κόψεις αυτές τις λιχουδιές που τόσο σου αρέσουν (και που για να λέμε την αλήθεια το παράκανες τα Χριστούγεννα)! Πες όχι στα fast food, στα πολλά λιπαρά και βάλε στη ζωή σου τη – δική μας - μεσογειακή διατροφή. Αν δε θες, δε χρειάζεται να κάνεις δίαιτα, απλά, σου προτείνουμε να αποκτήσεις πιο υγιεινές και σωστές συνήθειες διατροφής. Γιατί, είτε χρειάζεται να ξεφορτωθείς μερικά περιττά κιλάκια είτε όχι, η σωστή διατροφή και η άθληση είναι ο τρόπος ζωής που σου εξασφαλίζει ψυχική και σωματική υγεία! Επίσης, να θυμάσαι, πως αν τρως φρούτα και λαχανικά καθημερινά, καθώς και αν πίνεις ΠΟΛΥ νερό το δέρμα σου θα λάμπει, θα δείχνει πιο νεανικό και επίσης ο μεταβολισμός σου θα δουλεύει καλύτερα.

Life changing στόχος No 2: Βάλε την άσκηση στο πρόγραμμα!

Δεν είναι καινούργιο, και σίγουρα δεν το διαβάζεις πρώτη φορά από εμάς, αλλά είναι γεγονός: η άσκηση πρέπει να είναι μέρος της καθημερινότητας όλων, ανεξαρτήτως ηλικίας! Περπάτημα, τρέξιμο, χορός, κολύμπι ή πρόγραμμα personal training, όποια και αν είναι η άθληση που ταιριάζει στη δική σου ιδιοσυγκρασία, το σημαντικό είναι να την ενσωματώσεις στην καθημερινή σου ρουτίνα. Μα ρωτάς γιατί; Γιατί η γυμναστική (σε όλες της τις μορφές) προλαμβάνει παθήσεις, βελτιώνει τη φυσική μας κατάσταση, βοηθάει στον έλεγχο του βάρους, μειώνει το στρες, σου φτιάχνει τη διάθεση, συμβάλλει στον ποιοτικό ύπνο, γυμνάζει και τον ίδιο τον εγκέφαλο και γενικότερα κάνει τόσα καλά που δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάθεσαι και να μην ξεκινήσεις… τώρα (άσε που δε θες να σου μιλήσουμε με τίποτα για το πόσες αρνητικές επιδράσεις έχει το να μην ασκείσαι)!

Life changing στόχος No 3: Κόψε το τσιγάρο = ζήσε περισσότερο!

Τόσο απλά είναι τα πράγματα με το τσιγάρο (εμείς τα κάνουμε πολύπλοκα)! Δεν υπάρχει καλύτερη απόφαση για τη νέα χρονιά από αυτήν! Το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο αλλά μήπως πρέπει να αντισταθμίσεις τη δύναμη της συνήθειας με το πόσα έχεις να κερδίσεις; Τα πρώτα 20 λεπτά χωρίς τσιγάρο, η πίεση του αίματος αλλά και οι σφυγμοί, πέφτουν στο φυσιολογικό και το κυκλοφορικό “ανασαίνει”, μέσα στις 8 πρώτες ώρες το μονοξείδιο του άνθρακα στο αίμα, πέφτει σε φυσιολογικά επίπεδα και ταυτόχρονα διαπιστώνεται αύξηση του οξυγόνου (εφάμιλλή του επιπέδου ενός μη καπνιστής). Μόλις 1 ημέρα χωρίς τσιγάρο και η πιθανότητα για καρδιακή προσβολή έχει μειωθεί στο μισό, ενώ σε 48 ώρες η όσφρηση και η γεύση επανέρχονται σχεδόν σε φυσιολογικά επίπεδα. 72 ώρες μετά θα νιώσουμε πως αναπνέουμε πολύ καλύτερα (παρατηρείται αύξηση της χωρητικότητας των πνευμόνων μας), ενώ μέσα σε 3 μήνες οι πνεύμονες σιγά σιγά “καθαρίζουν” και η χωρητικότητά τους έχει αυξηθεί κατά 30%. Πριν καλά καλά συμπληρωθεί χρόνος, στους 9 μήνες, οι πνεύμονες αναπλάθονται (το ενδοθήλιο των βρόγχων), ενώ ο “τσιγαρόβηχας” έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Στα 5 χρόνια οι πιθανότητες πλέον για καρκίνο του πνεύμονα, μειώνονται αισθητά, ενώ στα 10 χρόνια ο οργανισμός είναι σχεδόν καθαρός. Μήπως να το σβήσεις μια για πάντα;

Life changing στόχος No 4: Κοίτα έξω από την οθόνη!

Η νέα χρονιά σου δίνει το έναυσμα να κάνεις πιο δημιουργικά πράγματα από το να κάθεσαι μπροστά στην τηλεόρασή σου ή να είσαι με ένα κινητό στο χέρι όλη την ώρα. Βγες έξω και ζήσε την κάθε στιγμή! Έχει αποδειχθεί πως η τηλεόραση συμβάλλει αρνητικά στην υγεία αυξάνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη, ενισχύοντας την επιθετικότητα και την τάση προς κατανάλωση μεγαλύτερων ποσοτήτων φαγητού (ειδικά junk food). Ενώ σε ότι αφορά τα smartphone, που έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, υπάρχουν κάποιες στιγμές που το smartphone πρέπει απλά να μένει στην τσάντα! Για παράδειγμα, όταν είσαι με τα παιδιά σου ή με το ταίρι σου, το κινητό απλά είναι περιττό. Οι ανθρώπινες σχέσεις στηρίζονται στην επικοινωνία και το τηλέφωνο – δεν είναι κρυφό πια - έχει κατηγορηθεί πολλάκις για την αποξένωση μεταξύ των ανθρώπων (για να μην αναφερθούμε για τις επιπτώσεις της υπερβολικής του χρήσης στην υγεία μας). Τα τηλέφωνα δημιουργήθηκαν για να μας διευκολύνουν και όχι για να μας απομακρύνουν. Καιρός λοιπόν να επαναπροσδιορίσεις τη χρήση του κινητού και της τηλεόρασής σου και να… σηκώσεις το κεφάλι!

Life changing στόχος No 5: Κάνε όνειρα γλυκά!

Αυτό που για κάποιους είναι αυτονόητο για κάποιους άλλους είναι εξαιρετικά δύσκολο. Είτε από άγχος, στεναχώρια, διασκέδαση, είτε απλά από συνήθεια κάποιοι δυσκολεύονται να κοιμηθούν με αποτέλεσμα να “μετράνε” πολύ λιγότερες ώρες ύπνου. Αυτό - η αϋπνία - να ξέρεις δεν κάνει κανένα καλό! Από τους γνωστούς σε όλους μας μαύρους κύκλους (που σε προδίδουν ότι έκανες "υπερωρίες" βλέποντας 6 επεισόδια σερί της αγαπημένης σου σειράς) μέχρι τα κενά μνήμης από τους 3ωρους ύπνους, η αϋπνία έχεις σοβαρές και λιγότερες σοβαρές επιπτώσεις. Μάθε, λοιπόν, τα οφέλη του καλού ύπνου… και όνειρα γλυκά! Αποκτάς καλύτερη μνήμη, ζεις καλύτερα άρα και περισσότερο, καταπολεμούνται οι φλεγμονές (οι οποίες έχουν συνδεθεί με τον αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας, εμφράγματος, διαβήτη, αρθρίτιδας και πρόωρης γήρανσης), γίνεσαι πιο δημιουργικός, βελτιώνονται οι επαγγελματικές/ σχολικές επιδόσεις γιατί είσαι πιο συγκεντρωμένος και τέλος μπορείς να ρυθμίσεις ευκολότερα το βάρος σου (δίαιτα, γυμναστική και καλός ύπνος, αυτά τα τρία χρειάζεται ο οργανισμός για να διώξεις τα περιττά κιλά). Μέτρησε προβατάκια, διάβασε ένα βιβλίο, κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, βρες το τέχνασμα που “δουλεύει” για σένα και… sleep tight!

Life changing στόχος No 6: Πάρε ένα κατοικίδιο!

Συνήθως τα παιδιά είναι αυτά που αποζητούν διακαώς ένα χαριτωμένο σκυλάκι ή ένα παιχνιδιάρικο γατάκι, αλλά και οι ενήλικες –οι οποίο τι είναι; Αν όχι μεγάλα παιδιά – αποζητούν τη συντροφιά των μαλλιαρών τετράποδων. Τα κατοικίδια ζώα προσφέρουν πολλαπλά οφέλη σε μικρούς και μεγάλους. Πρώτο και σημαντικότερο προσφέρουν ανιδιοτελώς τη συντροφικότητα και την αγάπη τους. Κλινικές έρευνες έχουν δείξει ότι η παρέα τους συμβάλλει στην καλύτερη υγεία ανθρώπων που έχουν προβλήματα, τόσο γιατί κινούνται καθημερινά (για να τα πάνε βόλτα), όσο και γιατί βοηθούν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Αποτέλεσμα αυτού είναι όσοι έχουν κατοικίδια ζώα έχουν καλύτερη ψυχολογική κατάσταση και παρουσιάζουν λιγότερο στρες. Τελευταίο και σημαντικότερο: αποκτώντας ένα κατοικίδιο, ειδικά ένα αδέσποτο, κάνεις μία καλή πράξη και βοηθάς ένα πλάσμα που έχει ανάγκη. Και τι καλύτερο, από το να ξεκινήσει το 2019 με μία τόσο καλή πράξη; Πριν όμως πάρεις ένα ζωάκι διάβασε το άρθρο μας και δες αν είσαι έτοιμος για κατοικίδιο.

Life changing στόχος No 7: Ταξίδεψε!

Η αλήθεια είναι ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά αν θέλεις να ταξιδέψεις σίγουρα θα βρεις τρόπο! Τα ταξίδια σου κάνουν καλό και το καταλαβαίνεις γιατί όταν είσαι διακοπές –πολύ απλά – νοιώθεις πολύ καλύτερα. Κοιμάσαι, γελάς περισσότερο και αγχώνεσαι λιγότερο. Σύμφωνα με έρευνα, οι γυναίκες που ταξιδεύουν περισσότερο (τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο) έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη ή κούραση, να έχουν ένταση και τείνουν να είναι πιο χαρούμενες μέσα στη σχέση τους. Σε ό,τι αφορά τους άντρες φαίνεται πως αν δεν ταξιδεύουν έχουν 21% υψηλότερο κίνδυνο θανάτου και περίπου 32% μεγαλύτερο κίνδυνο για καρδιακή νόσο. Οι διακοπές σου φτιάχνουν τη διάθεση και μειώνουν το στρες. Επίσης, μπορούν να «ανεβάσουν» τη δημιουργικότητα και παραγωγικότητά σου. Τα οφέλη του ταξιδιού είναι σχεδόν άμεσα. Μετά από μόλις μια ημέρα ή δύο, το 89% των ερωτηθέντων διαπίστωσε σημαντική πτώση στην πίεση. Είναι γεγονός, λοιπόν, οι άνθρωποι που ταξιδεύουν περισσότερο είναι πιο ευτυχισμένοι και τα έχουν καλά με τον εαυτό τους. Τώρα που ξέρεις γιατί σου κάνει καλό, κανόνισε το πρώτο ταξιδάκι της χρονιάς στο yellowday!

Life changing στόχος No 8: Ζήσε τη στιγμή και ζήσε καλύτερα!

Μην αναλώνεσαι στα «πρέπει», στα «μη» και στη ρουτίνα της καθημερινότητας που σε παρασύρει στους φρενήρεις ρυθμούς της. Μην ξεχνάς να ζεις κάθε στιγμή! Ίσως ακούγεται χαζό ή ουτοπικό, αλλά είναι το πιο ουσιαστικό. Άκου το γάργαρο γέλιο των παιδιών την ώρα που παίζουν και μη χαζεύεις στα social, γέλασε με την καρδιά σου με το αστείο που άκουσες και μη σκέφτεσαι τι έχεις να κάνεις αύριο, αφιέρωσε χρόνο σε κάτι μόνο για σένα –όπως το διάβασμα, τη ζωγραφική ή ένα χόμπι – και απόλαυσέ το στο maximum, πέρνα τις καθημερινές σου στιγμές με το ταίρι σου, όπως τότε που πρωτογνωριστήκατε, διασκέδασε… ζήσε και μη μιζεριάζεις! Μην αφήνεις τις υποχρεώσεις να σε πνίγουν και ξεχνάς τα σημαντικά... τις στιγμές! Να θυμάσαι πως όσο πιο γεμάτες στιγμές έχεις τόσο πιο όμορφη και ευτυχισμένη θα είναι η ζωή σου! Γιατί, για να κάνεις τον χρόνο να κυλάει πιο αργά πρέπει να τον γεμίζεις με πολλές μικρές & μεγάλες στιγμές!


Life changing στόχος No 9: Θέσε στόχους & πέτυχέ τους!

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο τελευταίο Life changing tip, που ουσιαστικά συνοψίζει όλα τα παραπάνω. Δες σαν αφορμή το νέο έτος και βάλε τα πράγματα σε νέα τροχιά, στη δική σου τροχιά! Θέσε στόχους και πέτυχέ τους! Δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ που να μην μπορείς να κάνεις! Από το να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες ή να αποκτήσεις κατοικίδιο, μέχρι το να αλλάξεις φιλοσοφία και να σταματήσεις να τα βλέπεις όλα αρνητικά, τώρα είναι η στιγμή να πεις «και θέλω, και μπορώ, και θα το πετύχω»! Όλα είναι ένα κλικ στο μυαλό, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να γυρίσεις τον διακόπτη και να κάνεις την αλλαγή που τόσο επιθυμείς! Παρ’ το απόφαση, λοιπόν, και με το χαμόγελο στα χείλη καλωσόρισε το 2019! 



Happy New yellow Year!

Top